Lesdeuxfilles’s Blog

klunker hitter ..

Posted in Alt og intet, DIY, Eget design, Vintage by lesdeuxfilles on maj 30, 2009

Dias1

Pernille

Da jeg var i amsterdam købte jeg to sæt klunker, et par i sorte og et par i hvide.. de sorte satte jeg på et par vintage øreclips, og nu ha rjeg endelig fundet et par andre vintage øreclips i hvid som jeg kan sætte mine hvide klunker på.. dejligt! Jeg elsker dem og de gange jeg har haft dem på har jeg fået positive kommentarer rundt omkring, men jeg må desværre skuffe dem der spørger, hvor de kan købes, med at de er selvsammensat af dele købt i amsterdam. Men mon ikke kan kan finde noget lignende i Danmark!?

I øvrigt kan man på anywho se at Elise vist også er hoppet med på det med klunker i ørerne🙂

2 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. S! said, on maj 30, 2009 at 8:44 pm

    Stopper din kreativitet aldrig??? du er simpelthen så inspirerende🙂
    – du er nu endt på min link liste over blogs, rigtig fin blog du har dig!

    //

    ps. du må undskylde at jeg har været så dårlig til at få svaret på mail mht. køb af kjoler, men er stadig super meget i tvivl om pink versus sort.. og er i eksamens-stress, det kender du sikkert alt for godt.. men har lige brug for lidt tid til at tænke..

    • lesdeuxfilles said, on maj 31, 2009 at 8:46 am

      nej det håber jeg da ikke, når jeg håber på at leve af den🙂
      det lyder dejligt..
      det er bare iorden… du må lige finde ud af det.
      /Pernille


Skriv et svar

