Lesdeuxfilles’s Blog

UH LA LAA

Posted in Budget-venlige fund, På vej i garderoben by lesdeuxfilles on maj 22, 2009

vagabond wedges

Pernille

Da Sofie viste sine nye fantastiske sko fra Vagabond, tjekkede jeg lige hjemmesiden ud. og jeg fandt dem på billedet. de kunne desværre kun fåes via den svenske E-shop, og dér var de udsolgt, men nu har jeg ringet rundt og jeg kan hente skoene i Helsingborg på torsdag efter 3 dage med eksamen, god gave synes jeg. Dejligt med noget god kundeservice og at man bor tæt på sundet🙂 og endnu bedre: de koster kun 354 danske kroner!

 

I finally found a way to get these fantastic wedges from the swedish brand Vagabond. Looking forward to pick them up in Sweden next week.

3 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Stine said, on maj 23, 2009 at 7:53 pm

    Hej Pernille

    Jeg fandt din blog via http://www.anywho.dk, og jeg blev lidt misundelig, da jeg så, at du i Sverige har fået fat på de flotte Vagabond-støvler. Jeg har selv forsøgt i Malmö men uden held. Derfor tillader jeg mig at spørge dig om du mon har lyst til – når du henter dine – at tage et par med til mig i størrelse 38. Jeg vil naturligvis forinden overføre penge til dig, og da jeg bor i København også penge til at sende skoene med posten.

    Har du mon lyst til det? I så fald må du meget gerne emaile mig på stinefm@gmail.com. Det ville gøre mig glad om du i det mindste bare ville skrive for at sige ja eller nej.🙂

    Med venlig hilsen Stine Hoeck Forsberg

    • lesdeuxfilles said, on juni 15, 2009 at 9:45 pm

      altså nu ved jeg ikke hvor du bor. men jeg bor tæt på helsingør og derfor også tæt på helsingborg og så fandt jeg vagabondforhandlere i helsingborg, på deres hjemmeside. og så fandt jeg stylenummeret på den sko jeg ville have og så ringede jeg ellers rundt.. og så var der en butik der kunne få sendt dem til deres butik fra en tilsvarende butik i malmø🙂

  2. Amalie said, on juni 15, 2009 at 9:42 pm

    Jeg er virkeligt også vild med vagabonds sko, men jeg kan virkeligt ikke støve dem op nogle steder, og da jeg så endelig kommer ind på deres svenske web-shop og har valgt de sko jeg vil have, så sender de kun til Sverige! Jeg vil derfor høre om du eventuelt ville sige hvor du har ringet hen? Og undskyld dette prokkeri men jeg skulle bare ud med det.


Skriv et svar

