Lesdeuxfilles’s Blog

Tasken med de indvendige, udvendige rum :)

Posted in Eget design by lesdeuxfilles on maj 22, 2009

Dias1

Pernille

Hvis overskriften er lidt svær at gennemskue så har billederne måske hjulpet!?

I hvert faldt fandt jeg det her stof på et loppemarked og  besluttede mig for at lave den her taske. jeg ved ikke helt hvor ideen med de udvendige rum kom fra, men jeg er ret glad for resultatet. jeg synes det er en fed effekt og så er det jo også praktisk med alle de rum.

Jeg tænker på at lave den i læder og ruskind også, og måske i en mindre model…

Det nederste billede er lidt underlig mht. farven ..

Skriv et svar

