Lesdeuxfilles’s Blog

Dagens…

Posted in Dagens, Uncategorized by lesdeuxfilles on maj 22, 2009

blogvkjm

Sofie

Eksamen, Eksamen, EKSAMEN.

 Jeg gider ikke mere Eksamen nu, jeg ser virkelig frem til at det er overstået, så jeg kan få mit liv tilbage.

Jeg må nok indrømme at dagens outfit ikke særlig opfindsomt, men midt i alt den læsning er det svært at fokuere på andet end verdenskrige og og franske verber.

 -Kjolen har jeg selv syet

-Sko er fra vagabond

  1. -Ringene er mine elskede vintage ringe.    

-Bæltet er vintage.

  1. -Jakken har jeg fået af en veninde TAK🙂.     

Skriv et svar

