Lesdeuxfilles’s Blog

Greyhound!

Posted in Uncategorized by lesdeuxfilles on maj 20, 2009

greyhoundfpmew,'dø

Sofie

For et stykke tid siden var jeg i Bangkok på et kort stop inden en længere rejse rundt i Asien. I Bangkok forelskede jeg mig i det Thailandste mærke Greyhound. Jeg købte selv en fin buksedragt og en super fin bluse fra mærket. Jeg tror desværre ikke at det er muligt at købe Greyhound i DK, men jeg synes helt sikkert at det er værd at tjekke det ud på www.greyhound.co.th (om ikke andet så for inspiration).

En kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Sophie said, on maj 21, 2009 at 9:55 am

    er buksedragten den på billedet? den er jo fantastisk.
    jeg vil også til bangkok. har godt nok været der, men ikke i en alder hvor jeg søgte buksedragter og andet tiltalende lækkert tøj!🙂
    – sophie, blog vis-à-vis.

    http://blogvisavis.blogspot.com/


Skriv et svar

