Lesdeuxfilles’s Blog

Smykker!

Posted in Uncategorized by lesdeuxfilles on maj 18, 2009

Billede0089-pola   Billede0083-pola    Billede0069-pola

Sofie

Smykker er en fantastisk opfindelse, de kan simpelthen peppe det mest kedelige outfit op. Mine seneste smykke- fund er disse. Jeg elsker især mine ringe som jeg bruger hver eneste dag.

 Øreringe H&M ( kan stadig købes- koster ca. 50 kr)                       

Halskæder: fra loppemarked i kbh nv (kan anbefales at besøge)

 Ringe: vintage fra Amsterdam og fra københavn.

6 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Maria said, on maj 18, 2009 at 9:32 pm

    Utrolig fine smykker du har. Jeg likte dem alle sammen! Spesielt de to største ringene. Killer.

  2. Marta said, on maj 19, 2009 at 8:14 am

    Hvad er det for et loppemarked i nv?

  3. lesdeuxfilles said, on maj 19, 2009 at 9:01 am

    Maria- mange tak jeg er også meget glad for dem. Jeg er helt vild med din blog, håber at det er okay at jeg har lagt et link ud til den🙂

    Marta – Det er et super fint loppmarked i NV, det er der desværre kun 2 gange om året men vi skal nok annoncere med det i god tid næste gang.

  4. Amalie said, on maj 19, 2009 at 3:09 pm

    Fantastiske ringe, hvor er den på din miderste finger fra?😀

  5. SOLVEIG said, on maj 19, 2009 at 8:11 pm

    Jeg elsker ringene. Den største i midten ser veldig Elizabeth & James-ish ut:) Me like!

  6. lesdeuxfilles said, on maj 19, 2009 at 8:43 pm

    mange tak !
    Ringen på den miderste finger er købt i en lille smykkebutik i Amsterdam desværre. Jeg skal nok skrive det på vores blog hvis jeg finder et sted i DK hvor man kan købe noget i stil med denne. 🙂


Skriv et svar

