Lesdeuxfilles’s Blog

My New Baby

Posted in Eget design, Kom og køb! by lesdeuxfilles on maj 13, 2009

Dias1

Dias1

Dias1

Pernille

Nå nu har jeg endelig fået mit nye digitalkamera, så nu kommer der lige en del indlæg !

Jeg har lavet mig en helskæde med fryner i forskellige lag, jeg er ret glad for det færdige resultat. jeg synes den er ret fed både til hverdag og til fest hvor der jo kan komme ret meget liv i den😉

Hvad synes i?

Den kan i øvrigt laves på bestilling hvis nogen er interesserede, og den kan laves i  hvid, sort og rød!

16 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. jettemia said, on maj 13, 2009 at 8:58 pm

    oh! hvordan har du lavet den??

    • lesdeuxfilles said, on maj 13, 2009 at 9:33 pm

      Ja det ku’ du li’ at vide hva? ej..
      Det er lidt svært at forsklare. men du skal da være velkommen til at bestille én🙂
      /Pernille

  2. jettemia said, on maj 14, 2009 at 6:49 pm

    hæ men er det perler eller snore? og hvad skal du have for at lave en?

    • lesdeuxfilles said, on maj 14, 2009 at 6:55 pm

      den er frynser, altså en form for snore og ikke med perler. ca. 500kr fordi materialerne er ret dyre :S
      /Pernille

  3. Marta said, on maj 14, 2009 at 7:15 pm

    Hvor er den fantastisk ! Du har en virkelig inspirerende og kreativ stil. det må jeg sige..

    • lesdeuxfilles said, on maj 14, 2009 at 7:38 pm

      Jamen tusind tak, det er jeg rigtig glad for at høre😉
      God aften!

  4. jettemia said, on maj 14, 2009 at 9:31 pm

    jeg må lige overveje det. er lidt flad for tiden🙂

  5. lesdeuxfilles said, on maj 14, 2009 at 9:34 pm

    det kender jeg godt. men du vil i hvert fald blive glad for den hvis det er .
    /Pernille

  6. buffalo bill dance said, on maj 17, 2009 at 9:26 pm

    500 kr? hmm..
    Pengene brænder i min lomme og kan ikke lade vær med at tænke på hvor smuk jeg ville være med den på i sort..
    Hvilke materiale og hvor længe ville det tage for dig at lave?

    • lesdeuxfilles said, on maj 17, 2009 at 9:35 pm

      jeg ved faktisk ikke hvilket materiale frynseren er lavet af, men det er nok noget syntetisk. ja jeg tror også den ville være smuk i sort!
      tror det ville tage mellem 2 og 7 dage at lave den. for jeg skal lige købe materialer, og eftersom jeg læser til eksamen så skal de lige presses ind når der er et hul🙂
      /pernille

      • buffalo bill dance said, on maj 17, 2009 at 10:18 pm

        Okay. Det lyder fristende. Det må jeg indrømme.
        Jeg melder lige tilbage løbende, da jeg liiiige skal se om de (sådan ca) tre tusind andre ting jeg også vil købe, kan vente lidt endnu. Kender du det??

  7. lesdeuxfilles said, on maj 17, 2009 at 10:21 pm

    ja selvfølgelig kender jeg det ;D
    Men jeg vil (uden at lyde som en dum sælger) sige at jeg er vildt glad for min, og den pepper altså et plain outfit op…. og så er frynser jo også lidt af et hit ..
    /Pernille

  8. buffalo bill dance said, on maj 17, 2009 at 10:41 pm

    Ja, det er jo lige det. At frynser er et hit lige nu…
    Og der skal man bare passe på man ikke bare hopper på trenden.
    Jeg var i Zara igår og så en hvid t-shirt med sølle tre lange hvide frynser på hver arm. Den skriger bare “Hej jeg har frynser på mig så jeg er fashion, buy me”
    Underligt jeg fortæller dig det, tænker du. Men det jeg mener med det er, trends bliver hurtigt misbrugt (som mit petit eksempel) men ergo er at jeg synes denne voluminøse frynse krave/halskæde er over i den “gode frynse afdeling”
    gud hvor bliver jeg nød til at købe den

  9. lesdeuxfilles said, on maj 17, 2009 at 11:00 pm

    jeg er helt enig med dig… man skal helt klart passe på med hvad man tager for gode varer. altså det er jo smag og behag hvordan man kan lide det, men jeg er helt enig i at især H&M, Zara, Gina Tricot mm. har en tendens til nogle gange at trække den lidt for langt ud..
    Jamen hvis du vil bestille én så skriv mig en mail: pernille.rosenkilde@hotmail.com

  10. Line said, on maj 24, 2009 at 8:57 pm

    Oi! Den er kjempe kul!!! Liker bloggen din også😉

    http://www.lilisfashion.com/

    XXX

  11. lesdeuxfilles said, on maj 26, 2009 at 7:33 pm

    I lige måde. din blog er super fed! og tak🙂
    /Pernille


Skriv et svar

