Lesdeuxfilles’s Blog

Barbara I Gongini

Posted in Alt og intet, Inspiration by lesdeuxfilles on maj 8, 2009

Dias1

Dias1

Dias1

Pernille

Lige en update på en designer man efter min mening skal holde øje med: Barbara I Gongini

Hendes designæstetik er SÅ smuk og med lækre materialer og fede detaljer.

Jeg gik et show for hende under modeugen i vinters..

de nederste billeder er taget af mig i og efter showet.. Tro mig, det var ikke let at få al den maling og spray af!!

Der skal nok snart komme nogle flere Dagens, men jeg skal bare lige modtage mit nye kamera🙂

2 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Cathrine said, on maj 12, 2009 at 8:07 pm

    Super lækkert desig

  2. lesdeuxfilles said, on maj 19, 2009 at 11:23 pm

    ja meget !
    /Pernille


Skriv et svar

