Lesdeuxfilles’s Blog

Den lokale genbrug!

Posted in På vej i garderoben, Vintage by lesdeuxfilles on april 30, 2009

dias130

Pernille

Jeg tog lige et smut forbi min lokale genbrug hvor jeg egentligt synes jeg fandt to rigtig fine ting.

en neon pink/koral farvede badedragt bliver fed til et par hullede jeans eller med en skjorte ud over eller stiletter til fest. 

Den sorte palliet’krave’ tror jeg enten kan være rigtig fin som den der for at give et outfit lidt kant, men det kunne også være jeg skulle lave noget ved den så den bliver en integreret del af noget tøj, fx. en kjole🙂

Skriv et svar

