Lesdeuxfilles’s Blog

Studenterkørsel

Posted in Alt og intet, På vej i garderoben by lesdeuxfilles on april 29, 2009

dias129

Pernille

Når jeg skal have huen på her til juni er der jo tradition for at man har hvidt på.. 

Hvad synes i om det her sæt?

Jeg ville tage ‘spindelvævstoppen inden under pallietkjolen og at give looket lidt kant og skabe lidt kontrast når ‘spindelvævet titter ud bagpå..

Men hvad synes i?

Jeg har også noget helt andet i tankerne, noget med at sy en kjole, enten med nogle fjerdetaljer eller med noget meget meget lange frynser..🙂 Men det skal lige tænke igennem først !

4 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Camia said, on april 29, 2009 at 9:40 pm

    tror virkelig at det ville se super fedt ud! federe end da jeg i mit fulde-forsøg hurtigt skulle vælge tøj, efter en alt for vild nat med huen på og fest i vilde baner.

  2. sara said, on april 30, 2009 at 12:46 pm

    Åh nej, jag som bor 90 mil uppåt i sverige från Malmö. Suck och stön😦 Men tack för tipset iallafall!

  3. Maria Elise said, on maj 2, 2009 at 11:14 am

    Hvor er den fed, den paliet kjole eller er det en lang t-shirt?
    fin blog, har først lige set den. Jeg kan godt lide jeres lay-out🙂

    Ciao

  4. lesdeuxfilles said, on maj 2, 2009 at 11:39 am

    Ja er den ikke fin?
    Tak for ros af vores blog, kan du også lide indholdet ?:)
    Jeg tror det er en lang t-short eller en ret kort kjole, men jeg tror jeg bruger den som kjole hvordan opdagede du vores blog?
    Venligst Pernille


Skriv et svar

