Lesdeuxfilles’s Blog

Dagens d. 29. april

Posted in Dagens, Eget design by lesdeuxfilles on april 29, 2009

dias128

Pernille

Hvor har det været dejligt vejr i dag🙂

Jeg sad og kæmpede med den her ret store halskæde hele aftenen i går, hvad synes i om den?

T-shirt: gina tricot

Lædershorts: vintage fra Amsterdam

ring: H&M

Halskæde med dødningehoved i kernelæder: eget design

Stiletter: Acne

solbriller: Henrik Vibskov

En kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Maja said, on maj 17, 2009 at 9:41 am

    Jeg synes jeg kan huske det outfit…🙂
    Om ikke andet tænkte jeg fed halskæde. Jeg synes jeg har set noget lignende for nogle år siden i et random blad, og mindedes at jeg tænkte “uff sån en må jeg lave”. fedt endeligt at se det gjort.


Skriv et svar

