Lesdeuxfilles’s Blog

Jeg sætter min hat som jeg vil!

Posted in Inspiration by lesdeuxfilles on april 27, 2009

unavngivet

 

 

sofie

Jeg synes at disse looks er rigtig flotte. Jeg tror at en fin hat ville være både praktisk og fed at eje til sommer. Jeg er dog lidt splittet omkring Hatte, jeg synes at det er super fint, men det kan også hurtigt gå hen og blive en smule kikset hvis man ikke formår at style den rigtigt. hvad synes i om ”Hatte-looket” er det fint eller fjollet?

Skriv et svar

