Lesdeuxfilles’s Blog

Stella McCartney fall09

Posted in Alt og intet, Dagens, Inspiration by lesdeuxfilles on april 21, 2009

dias118

Pernille

Ja nu er det den sidste fall09 update for i aften🙂

Stella Mccartney’s sidste kollektion var efter min mening fantastisk.. Jeg var lidt spændt på om denne her kunne leve op til mine forventninger, og selvom jeg stadig er mere vild med en sidste, så er dette ikke et dårligt bud. der er nogle utroligt smukke styles og jeg synes at hele kollektionen er meget smuk og sammenhængende. 

Selvom kollektionen er meget lady-like så synes jeg samtidig også at den er let, smuk, ‘fræk’, ungdommelig, afslappet og sofistikeret.. Generelt en enormt smuk kollektion synes jeg, hvad synes i?

Hele kollektionen kan findes på Style.com

Skriv et svar

