Lesdeuxfilles’s Blog

Akris fall09

Posted in Alt og intet, Hva' nu hvis!, Inspiration by lesdeuxfilles on april 21, 2009

dias116

Pernille

Jeg ved ikke om jeg er den eneste, men jeg har aldrig hørt om mærket “Akris” før jeg stødte på det på Style.com. da jeg googlede det fik jeg lidt oplysninger, bl.a. at det er et sweisisk mærke. 

Jeg synes faktisk at det er nogle ret sjove og fine ting de viste på catwalken til deres fall09 show og især synes jeg at deres ret brugte ‘cut-out-effekt’ giver nogle fine resultater… noget af det er måske lidt for damet, i hvert fald til  min smag, men hvis man mixede nogle af stykkerne med noget mere ungdommeligt tror jeg det kunne skabe et rigtig fedt look!

Jeg har bare udvalgt nogle af de indgange jeg synes var fedest, men hvis i vil se dem alle så kan de ses på style.com

Skriv et svar

