Lesdeuxfilles’s Blog

Madonna

Posted in Uncategorized by lesdeuxfilles on april 19, 2009

unavngivet

madonna-3kewc3a6ljs

 

Sofie

 

Jeg synes at det er meget inspirerende at se tilbage i tiden for at finde inspiration, især midten af 1980 ’erne er jeg meget optaget af for tiden. Personligt er jeg ikke stor fan af Madonna og hendes stil som den ser ud i dag, men jeg synes at disse billeder af hende fra 1985-1987 er rigtig fine. Billederne har alle de fede tendenser som jeg er helt vild med for tiden som blandt andet nitter, læder, kæder osv.             

Skriv et svar

